marți, 7 iulie 2009

Michael Jackson - Bad

Casa de discuri: Epic
Producator: Quincy Jones
Director artistic: Nancy Donald/Tony Lane
Tara de origine: S.U.A.
Durata: 48:10



"Niciodata nu sunt multumit de nimic. Sunt un perfectionist. E o particica din mine" Michael Jackson, 1993


A incerca sa continui dupa aparitia oricarui album de succes este o intreprindere curajoasa. Dar nici un artist nu s-a mai confruntat cu asteptari atat de mari ca acelea cu care s-a confruntat Michael Jackson la intrarea in studio pentru a depasi recordul celui mai vandut album al tuturor timpurilor, Thriller

Datorita lui Jackson si producatorului Quincy Jones, efortul care a rezultat nu a sunat ca Thriller II. Continuarea Bad a fost mai ampla, mai directa si "mai rea" decat Thriller in toate privintele. Acestea fiind spuse, copilul vioi care ne-a incantat in Jackson 5 si s-a strecurat in inimile noastre cu Off The Wall din 1979 poate fi inca gasit in Thriller, dar, la vremea la care Bad a intrat in magazine, titlul de maret "rege al pop-ului" pusese deja definitiv in umbra aceasta fateta. Jackson era acum pe cale de a deveni o vedeta excentrica, iubitoare de cimpanzei.

Albumul incepe in forta intr-o maniera electrizanta de dans cu cantece care se claseaza printre cele mai bune ale lui Jackson - melodia-imn ce da titlul discului pereche cu piesa vesela si sexy "The Way You Make Me Feel". "Dirty Diana" este o melodie vulgara, dar energica, intampinand-ul pe rivalul Prince cu o replica directa. Tulburatorul "Smooth Criminal" este o ciudatenie autentica servita cu pompa si energie excesiva. Dar Jackson a sunat rareori mai credibil decat in splendida balada "I Just Can`t Stop Loving You", in timp ce melodia de incheiere "Leave Me Alone" ofera o privire iscoditoare sub fatada megastarului de succes - si o expresie a unei rugaminti pe care lumea o va auzi repetata de multe ori.

Albumul nu a fost un Thriller la box office. Totusi a vindut patru milioane de exemplare pana la sfarsitul anului lansarii, ceea ce a fost suficient de bine pentru ceva ce se numeste Bad.

Lista pieselor

01. Bad 4:06
02. The Way You Make Me Feel 4:59
03. Speed Demon 4:01
04. Liberian Girl 3:53
05. Just Good Friends 4:05
06. Another Part Of Me 3:53
07. Man In The Mirror 5:18
08. I Just Can`t Stop loving You 4:10
09. Dirty Diana 4:52
10. Smooth Criminal 4:16
11. Leave Me Alone 4:37

Un comentariu:

  1. Soțul meu ne-a părăsit pe mine și pe copiii mei mai bine de 6 luni, toată speranța s-a pierdut. M-am gândit că nu-mi voi mai vedea niciodată soțul pentru că m-a blocat pe toate rețelele de socializare pe care le puteam folosi pentru a-l contacta. Acest lucru m-a lăsat trist și zdrobit până când am cunoscut-o pe Dr. Ellen. I-am explicat totul și mi-a promis că totul va fi bine în 3 zile. I-am urmat instrucțiunile și după ce vrăjile au fost făcute spre surprinderea mea, soțul meu m-a sunat și mi-a cerut iertare. Acum soțul meu s-a întors acasă și mă tratează foarte bine și acum trăim fericiți împreună, contactați-l pentru ajutor:
    *dacă vrei să te reîntâlnești cu cei dragi.
    *daca vrei sa ramai insarcinata.
    *dacă vrei să vindeci vreo boală.
    *dacă vrei o putere spirituală.
    *Dacă doriți să opriți avortul.
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com {+2349074881619}

    RăspundețiȘtergere